בן גביר ואשד החליפו עקיצות בטקס חילופי ממ"ז ת"א

    אתר קול חי No Comments on בן גביר ואשד החליפו עקיצות בטקס חילופי ממ"ז ת"א

    ניצב עמי אשד בטקס חילופי ממ"ז ת"א: "עלינו להגן על ערכי הדמוקרטיה". השר בן גביר: "המחוז צריך שוטרים שלא מפלים בין דם לדם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (רביעי) התקיים טקס חילופי מפקד מחוז תל אביב במשטרת ישראל. במקום ניצב עמי אשד שסיים את תפקידו, נכנס לתפקיד ניצב פרץ עמר. אשד והשר בן גביר החליפו עקיצות בנאומיהם. כזכור, בתקופה האחרונה של ממ"ז ת"א בתפקיד היו עימותים בין השניים על רקע ההפגנות נגד הממשלה.

    אשד אמר בנאומו בין היתר, כי: "האירועים המתרחשים במשמרת שלנו מאתגרים יותר מאי פעם את החוזה בינינו, לשרת את הציבור ולהגן על ערכי הדמוקרטיה, על ערכי המשטרה, על המוסד והצדק".

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: "זו עיר עם הרבה צבעים ואל מול כל אלו נדרשים שוטרים מיומנים, מנוסים, מקצועיים – שפועלים בנחישות וגם ברגישות. שוטרים שמהווים את המצפון, הסדר והחוק של העיר הזו, של המחוז. שוטרים שלא מפלים בין דם לדם בין ימין לשמאל, שוטרים שנותנים יחס הוגן וראוי ושווה לכולם! שוטרים שיודעים שהם מייצגים את הממלכתיות והערכיות ואת מדינת ישראל ואצלנו בדמוקרטיה כולם שווים- אין אזרחים סוג א' ואזרחים סוג ב".

    בן גביר בחר גם לשבח את הממ"ז היוצא: "ניצב אשד, אתה קצין עתיר עשיה וניסיון. התחלת את דרכך כבלש וכקצין מודיעין ולזכותך שנות שירות רבות מאוד, אני מבקש להוקיר את התרומה שלך למשטרה ולציבור לאורך שנות שירותך. היו בינינו לא מעט מחלוקות בחודשים האחרונים אבל מחלוקות אלה לא מונעות ממני להודות לך על כל הטוב והיה הרבה כזה בכל שנות שירותך במשטרת ישראל למען מדינת ישראל.

    "ניצב פרץ, אתה בא מהדרום וכבר אמרו חכמנו שכל הרוצה להחכים – ידרים. העיסוק בחירום ובתרחישים קשים – היה מנת חלקך יום יום. למרות האופי השונה בתכלית של המחוז – זוהי גם משימה עליונה שלך כאן. ויש לך עוד משימה בדומה למשימה שהייתה לך בדרום והיית בדרך לבצע אותה ולהצליח בה. משימת המשילות! משילות ברחובות דרום תל אביב כאשר נשים חוששות להלך פן יפגעו בהן. משילות ברחובות יפו אל מול משפחות פשע והקניית ביטחון לאזרחים נורמטיבים. וכן, משילות גם מול כאלה שמבקשים לפרוע חוק ולהביא לאנרכיה.

    "בישראל יש חופש ביטוי לכולם להביע בצורה לא אלימה את דעתם. ולכל הציבורים בישראל יש את הקווים האדומים שאסור להם לחצות. חופש הביטוי איננו חופש ההתפרעות, איננו חופש השיסוי, איננו חופש למרר חיי אזרחים שרוצים לחזור הביתה. אני בטוח שהניסיון הרב שלך והידע המשטרתי העמוק יאפשרו לך לנהוג בתבונה ובאיזונים ראויים אל מול אתגר זה".



    0 תגובות